the service is not that good ~ no body will come ask you how the food is or do you need anything~ dont go in lunch or dinner hour then it wont be long wait, we wait around 20 mins and for me that is acceptable```the food favor is GREAT!! the Roujiamo is awsome!
说句心里话,口味地道。但个人口味不同,对于不喜欢陕西面食的人,就不是那摸回事了。1 j" W" _& W) w" X I5 r
但确实是慢。因为生意太好,还没开门,就已经大概十人在门口等开门,等吃面了。小店不大,忙不过来吧。' b7 l) A/ G+ M7 o
品种较少,没有小菜。简单的凉拌菜都没有,只有主食。有些品种还去晚了就没了。大概还是忙不过来吧。也确实没有服务员中间会过来询问满意否,不过国内的餐馆不都这样吗? 0 x- W+ K. l& c. v: D J' a# m